Az edzőmaszk tulajdonképpen bármelyik sportoló számára használható, aki az állóképességét kívánja felfokozni. Ez az egyszerű kis eszköz ugrásszerű gyorsasággal segít kitolni a határaidat, így növelvén a teljesítményedet és vele együtt a közérzetedet és az önértékelésedet is.

Egy a Sports Medicine magazinban 2012-ben megjelent 46 tanulmányon alapuló áttekintés szerint a légzőizmok erősítése nagyfokú állóképességjavulást eredményezett olyan sportok esetében, mint a futás, az úszás és a kerékpározás. A cikk kiemeli azt is, hogy azok a sportolók, akik hat héten át valamilyen légzést segítő eszközzel végeztek intervall edzést, javult a futóteljesítményük azokéhoz képest, akik semmilyen eszközt nem használtak edzés során.

Elsősorban tehát a nagy állóképességet igénylő sportokhoz ajánljuk, mint amilyen az előbb említett futás, úszás (nyilván ennek a szárazföldi alapozó szakasza) és kerékpározás, de túrázáshoz, terepfutáshoz, labdajátékokhoz (futball, rögbi, amerikaifoci, kézilabda, tenisz stb.), crossfit edzésekhez, kettlebellhez is kiváló segítőtárs.

Előszeretettel használják küzdősportolók is a felkészüléseik során. Például sok MMA harcost lehet különböző videókon látni, akik ezt az eszközt használják.

Konditermi és szabadtéri saját testsúlyos edzésekhez is ajánljuk.

Ne felejtsd el, hogy nem kell élsportolónak lenned ahhoz, hogy rendbe tedd a légzésedet és emelj az edzéseid színvonalán! A mai világban általánossá váló túllégzés (amiről itt írtam) leküzdése, az egészséges élet és életvezetés olyasmik, amikett mindannyian fontosnak gondolunk, de gyakran mégsem teszünk értük eleget. Az edzőmaszk ezek eléréséhez segít hozzá a maga egyszerűségével és nagyszerűségével.

 

Kattints ide, és tekintsd meg edzőmaszkjainkat! Összeszedtük a legfontosabb szempontokat, amelyek segíthetnek a döntésben.